Intensiivkursus tutvustab, kuidas praktiliselt rakendada semiootika mudeleid turu-uuringutes ja reklaami valdkonnas. Kursus ei nõua varasemaid semiootika-alaseid süvateadmisi ning osalema on oodatud kõik huvilised. Kursus on aine„FLSE.00.162 Rakendussemiootika ja erialapraktika“ osa (3 EAP) ja sellele saab registreeruda ÕISis.
Käsitlemisele tulevad järgmised teemad:
1. Brändimaailm kui äärmiselt semiootiline keskkond
2. Mis punktist sekkub brändiarendusse semiootika?
3. Juhtumiuuringud erinevate semiootikateooriate rakendamise kohta
4. Töötamine semiootika ning teiste metodoloogiatega
5. Mõningaid kommerts-ja turundussemiootika tulevikuperspektiive
Kõik loengud ja töötoad toimuvad TÜ peahoones (Ülikooli 18), ruumis 232.
Toimumised: Neljapäev 13.11 Malcolm Evansi loeng/ töötuba, kl 14.15-18.00
Teisipäev 18.11 Chris Arningu loeng/ töötuba, kl 14.15-18.00
Kolmapäev 19.11 Chris Arningu loeng/ töötuba, kl 14.15-18.00
Neljapäev 20.11 Chris Arningu loeng/ töötuba, kl 14.15-16.00
Loe lähemalt Malcolm Evansi kohta: www.space-doctors.com/team/malcolm-evans
Loe lähemalt Chris Arningu kohta: www.creativesemiotics.co.uk/ (About)
Semiootikat rakendavad turu-uuringutes ka firmad Semiotic Solutions, Semiovox, Brand Curator, The Semiotic Alliance, jt.
Küsimuste korral kirjutage: Mari-Liis Madisson ml.madisson@gmail.com