Intensiivkursus "Commercial applications of semiotics" semiootika osakonnas, esinevad tuntud turundussemiootikud Malcolm Evans ja Chris Arning.

Intensiivkursus tutvustab,  kuidas praktiliselt rakendada semiootika mudeleid turu-uuringutes ja reklaami valdkonnas. Kursus ei nõua varasemaid semiootika-alaseid süvateadmisi ning osalema on oodatud kõik huvilised.  Kursus on aine„FLSE.00.162 Rakendussemiootika ja erialapraktika“ osa (3 EAP) ja sellele saab registreeruda ÕISis.

Käsitlemisele tulevad järgmised teemad:

1.      Brändimaailm kui äärmiselt semiootiline keskkond

2.       Mis punktist sekkub brändiarendusse semiootika?

3.      Juhtumiuuringud erinevate semiootikateooriate rakendamise kohta

4.      Töötamine semiootika ning teiste metodoloogiatega

5.      Mõningaid kommerts-ja turundussemiootika tulevikuperspektiive

Kõik loengud ja töötoad toimuvad TÜ peahoones (Ülikooli 18), ruumis 232.

Toimumised: Neljapäev 13.11 Malcolm Evansi loeng/ töötuba, kl 14.15-18.00

Teisipäev  18.11 Chris Arningu loeng/ töötuba, kl 14.15-18.00

Kolmapäev 19.11 Chris Arningu loeng/ töötuba, kl 14.15-18.00

Neljapäev 20.11 Chris Arningu loeng/ töötuba, kl 14.15-16.00

 

Loe lähemalt Malcolm Evansi kohta: www.space-doctors.com/team/malcolm-evans

Loe lähemalt Chris Arningu kohta: www.creativesemiotics.co.uk/ (About)

Semiootikat rakendavad turu-uuringutes ka firmad Semiotic Solutions, Semiovox, Brand Curator, The Semiotic Alliance, jt. 

 

Küsimuste korral kirjutage: Mari-Liis Madisson ml.madisson@gmail.com