Intensiivkursus "Commercial applications of semiotics" semiootika osakonnas, esinevad tuntud turundussemiootikud Malcolm Evans ja Chris Arning.

Intensiivkursus tutvustab, kuidas praktiliselt rakendada semiootika mudeleid turu-uuringutes ja reklaami valdkonnas. Kursus ei nõua varasemaid semiootika-alaseid süvateadmisi ning osalema on oodatud kõik huvilised. Kursus on aine„FLSE.00.162 Rakendussemiootika ja erialapraktika“ osa (3 EAP) ja sellele saab registreeruda ÕISis.

Käsitlemisele tulevad järgmised teemad:

1. Brändimaailm kui äärmiselt semiootiline keskkond

2. Mis punktist sekkub brändiarendusse semiootika?

3. Juhtumiuuringud erinevate semiootikateooriate rakendamise kohta

4. Töötamine semiootika ning teiste metodoloogiatega

5. Mõningaid kommerts-ja turundussemiootika tulevikuperspektiive

Kõik loengud ja töötoad toimuvad TÜ peahoones (Ülikooli 18), ruumis 232.

Toimumised: Neljapäev 13.11 Malcolm Evansi loeng/ töötuba, kl 14.15-18.00

Teisipäev 18.11 Chris Arningu loeng/ töötuba, kl 14.15-18.00

Kolmapäev 19.11 Chris Arningu loeng/ töötuba, kl 14.15-18.00

Neljapäev 20.11 Chris Arningu loeng/ töötuba, kl 14.15-16.00

Loe lähemalt Malcolm Evansi kohta: www.space-doctors.com/team/malcolm-evans

Loe lähemalt Chris Arningu kohta: www.creativesemiotics.co.uk/ (About)

Semiootikat rakendavad turu-uuringutes ka firmad Semiotic Solutions, Semiovox, Brand Curator, The Semiotic Alliance, jt.

Küsimuste korral kirjutage: Mari-Liis Madisson ml.madisson@gmail.com

Kas leidsite vajaliku informatsiooni? *
Aitäh tagasiside eest!